+420 490 510 541 (9:00–17:00 hod.) info@victus.cz

Česká korunaCZK EuroEUR

2. fáze proteinové diety on-line

Základní charakteristika

Základní charakteristika: 2 proteinová jídla + 2 vlastní jídla

Tato fáze má především stabilizační charakter. Nutným cílem této fáze není výrazná redukce hmotnosti, ale postupná příprava metabolismu na přechod ke komplexní výživě. Délka této fáze by měla být minimálně 1/3 délky 1. fáze proteinové diety on-line. Níže uvádíme pouze změny proti 1. fázi proteinové diety on-line.

Důležité

  • Důležitou součástí této fáze je pohyb. Zařaďte do Vašeho pravidelného týdenního režimu 2–3 aerobní pohybové aktivity.

Průběh 2. fáze proteinové diety on-line

Nahraďte snídani jedním kvalitním jogurtem s přibližně 2 - 3% podílem tuků (tedy ne nízkotučné jogurty s přidaným škrobem a ne smetanové nebo řecké jogurty, které mají 10 % a více tuku) + jeden kus ovoce (platí, že čím méně je sladké, tím je to lepší).

  • Doporučené ovoce: 1 menší jablko, 1/2 grapefruitu, malý banán, 1/2 pomeranče, 1 mandarinka atd.

Obecné zásady

  • Alkoholické nápoje velmi omezeně: 2 dcl kvalitního bílého či červeného vína 1x týdně. 
  • Povolená zelenina ze seznamu se rozšiřuje, viz. povolené druhy zeleniny.
  • Tělesná aktivita: zařaďte pravidelně alespoň 2 - 3 x týdně aerobní aktivity. Vhodné jsou například chůze, plavání, jízda na kole, běh atd.
  • Nezvětšujte velikost porcí.
  • Dbejte na pravidelnost!

Co můžete jíst?

Zelenina

  • Rajčata
  • Cibule, česnek
  • Paprika (max. 1 ks denně)
  • Kedlubna (max. 1 ks denně)
  • Olivy (max. 5 ks za den do salátu)
  • Semínka (dýňová, slunečnicová, atd.), max. 1 kávovou lžičku denně k dochucení salátu

Bílkoviny

  • 2 ks vejce (natvrdo nebo nahniličku)
  • Steak z lososa (100 g)
  • Steak z tuňáka (100 g)
  • Štika
  • Kapr
  • Mořské plody

Výše uvádíme povolené druhy zeleniny a bílkovin pro 2. fázi proteinové diety on-line (uvádíme pouze rozdíly – rozšíření proti 1. fázi proteinové diety on-line). Zeleninu můžete konzumovat v jakémkoliv množství (není-li v závorce uvedeno jinak). U bílkovin (pokud není v závorce uvedeno jinak), platí množství 150 g na porci a den. Ryby máme vždy na mysli čerstvé, nikoli uzené nebo konzervované! 

Doporučený jídelníček pro 2. fázi proteinové diety on-line

  • Snídaně: kvalitní jogurt + 1 ks ovoce + jedna až dvě lžíce neslazeného müsli.
  • Dopolední svačina: 1 ks ovoce nebo zeleninový salát.
  • Oběd: Pravé jídlo - kvalitní bílkovina ze seznamu + zelenina.
  • Odpolední svačina: 1 proteinová tyčinka.
  • Večeře: 1 slané proteinové jídlo + zelenina.

Přihlášení

Zapomenuté heslo?

Jsem tu poprvé a chci se registrovat.